tisdag 12 maj 2009

*S T R E S S*

Hmm jag vill faktiskt bara börja med att berömma min kompis Tove. Hon är helt sjukt dukig på att blogga den damen. Hon får till vart enda inlägg på ett sånt sätt att man blir intresserad av att läsa om ni förstår vad jag menar. Jag menar fucking Isabella "Blodinbella" Lövengrip släng dig i väggen. Tove bloggar om saker och ting som liksom är värt att läsa om, så Tove keep up the good work gumman=)
Idag har varit den absolut värsta dagen i mitt liv tror jag. Jag har stressat så mkt att jag i princip glömt bort allting som var nått värt att komma ihåg. Igår var jag med min alltid lika underbara och söta vän Camilla på ett mysigt och JÄTTE lungt träningspass på Friskis och Svettis. Teoretiskt sätt så var inte själva passet (som by the way var dans) inte speciellt jobbigt, men man kan ju inte direkt påstå att fröken Johann besitter världens bästa fysiska hälsa =) Men efter det så tyckte Camilla att vi borde ta en tur i gymmet oxå för att vara helt säkra på lilla jag var totalt DÖD efteråt, och fine gumman du har lyckats. Idag då så har jag ju världens träningsvärk, eftersom jag promt skulle köra på samma vikter som min söta lilla vän gjorde (din dumma människa Johanna, inse dina gränser liksom). Så idag då hade jag ställt klockan på typ halv tolv för jag visste att lilla målaren skulle komma vid tolv, men vad hände jo han kom ju för fan klockan tio. Men hallå har dom inte lärt sig klockan på den där måleriutbildningen eller? Nej han snackade ju om sin dotter och om att hon gjort en abort och nu var gravid igen (Who gives a crap liksom)Ja ja efter det att jag fått flyga upp ur sängen på en hastig av 250 km/tim, så var jag tvungen att dammsuga upp alla rester som den där knepiga målaren lämnat efter sig. Då var klockan väl runt elva, sen begav jag mig till torget för att köpa cigg och lite smör. Jag kom till affären, köpte mina cigg och mitt smör (eller det var det jag trodde). Sen gick jag hem och då var klockan kanske runt kvart i tolv och jag var tvungen att ta mig nått att äta, vilket jag gjorde. Och rätt som det var så var klockan halv ett och jag var tvungen att dra mig till jobbet. Jag skulle ha HLR utbildning idag i tre timmar (Jag dööööööööööööööör av intresse), men instruktören var rolig, men med min träningsvärk i kombination av 30 bröstkomprssioner och 2 inblås så var jag död klockan fyra.

Sen kom jag till jobbet, vilket för ovanlighetens skulle gick oerhört snabbt. Efter jobbet så kom jag på att jag inte hade nått skithuspapper, så jag skyndade mig till torget för att hinna innan dom stängde klockan 22. Kom fram kvar i och gjorde hemköp extremt fort. Köpte skithuspapper, lite skinka, makrillsfilé och en juice och när jag kom hem, tro på fan inte då att jag tidigare glömt köpa smör. Jag dör av irritation, jag ska aldrig mer stressa så i mitt igen.

Nu sitter man här då igen i sin ensamhet och bara funderar över livets alla funderingar.Det finns så mkt som jag bara önskar just nu, men det tycks vara så otroligt svårt att få saker och ting att gå min väg just nu. Som jag tidigare sagt så vill jag så otroligt mkt att Johan hittar sig ett jobb här nere och flyttar ner till mig. Han får snart ta vilket jobb som helst även om det nu innebär en kort visit till det sketna jobbet på Burger King *inte att rekommendera*. Min bror, min pojkvän, min mamma fästman och min pappas nya frus son ska ut och paddla kajak till helgen. Jag kan verkligen se dessa killar framför mig när dom i en liten jävla kajak ska paddla ner för vattenfall och sova i vindskydd*snacka om bad idea*Men min bror och bonuspappa har ju endå lite erfarenhet, men Johan min älskade man, vad har du gett dig in på???Hoppas bara att du överlever detta äventyr och återvänder hem till mig helskinnad=) Jag själv ska sitta å dricka vin tillsammans med Camilla och kolla på Eurovision Song Contest, eftersom Malena tog sig vidare från dagens semifinal, Weii the go Sweden=)
Nej gott folk time for bed now och imorgon är det återigen jobba som gäller!!!Ha det gött gott folk puss och kram

*Jag älskar dig Johan*


2 kommentarer:

Everyone Can Be Loved sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Everyone Can Be Loved sa...

Hehe...ska klara paddlingen galant gumman, och kommer hem till dig helskinnad...ska jag lova, annars tillfaller livförsäkringen dig.;) älskar dig min framtid<3 kyssar