torsdag 25 juni 2009

*G L Ä D J E*


Hmm ja ha ja...Det är verkligen helt otroligt va dålig man kan vara på skriva ner tankar, känslor och en jävla massa skit i den här bloggen. Vad jag har förstått så är meningen med en blogg att man egentligen ska skriva i den varje dag och ibland även två gånger om dagen. Men jag menar vem har egentligen tid med sånt där, inte jag för jag har faktiskt ett liv utanför data världen=) Men men nu var man ju då åter här igen när man ska skriva ner vad som hänt på den sista tiden, vilket inte är det enklaste alltid. Jag tror inte att jag skrivit ner någonting här under hela juni, vilket är såååå dåligt av mig=)


Nu sitter jag i min ensamhet uppe i den lilla, men mysia hålan vid namn Arvika. Johan min underbara pojke står och sliter i värmen på jobbet och jag tycker så synd om honom. Inte nog med att det är ca 30 grader varmt inne i lokalen där han jobbar, nej då ska han ha varma och tjocka kläder och svetsa. Kan inte bli mycket varmare än så. Men mina tankar går ständigt på dig gubben! När jag då ändå är inne och pratar om min lilla man, så kan jag ju passa på att säga att han har fått jobb!!!Ja just det ni hörde rätt, ett nytt jobb nere i Göteborg. Så nu i sommar så blir vi två sambos och det känns så otroligt bra. Den här dagen har än så länge varit så jävla bra. Liksom kolla här 1. Johan och jag firar 7 månder tillsammans idag. 2. Johan fick ett heltids jobb i Göteborg. 3. Han har fått sålt sin gamla bäddsoffa och fått 500 kronor. 4. Det är änligen sommarvärme ute. Så just nu mår jag som en sprattlande fisk i ett klarblått vatten. Med andra ord EXTREMT BRA!

Vad mer har hänt sen jag kladdade ner någonting här sist?Hmmm låt mig fundera. Jag har börjat min semester, ÄNTLIGEN, jag har umgåtts en hel del med Camilla och hennes söta lilla familj, mamma har opererat sitt knä, har haft tioårs jubileeumet på jobbet, har firat midsommar på pappas land och ja just det ja. Höll ju på att glömma det viktigaste av allt. den 12/6 så överraskade min underbara pojke mig med landgång och prinsesstårta sådär framåt lunch. Därefter så frågade han mig om jag ville förlova mig med honom vilket jag självklart ville. Så nu är jag snart en förlovad tös som är sambo med sin älskade!


Idag ska jag och Johan hem till hans mamma och styvpappa och tjata lite. Sen ska vi ut och äta för att fira Johans nya jobb plus vår månads dag=) Och på lördag ska vi sitta barnvakt åt lillkillarna Max och Neo, för Camilla och Key ska ut på middag och några öl! Det ska bli väldigt roligt, men samtidig så är jag väldigt nervös över hur det ska gå!!!Men det är väl ett test för att se om jag och Johan pallar trycket av gråtande barn, underhållning av barn och läggning av barn! det kommer säkert att gå


Nu ska jag sätta mig på balkongen och ta en cigg. Ha det gott i sommarvärmen! Puss och kram<3

P.s min syster skrev en dikt förut och jag måste bara låta er läsa den. Hon är så sinnesjukt duktig på det hon gör asså. Läs och njut!



I used to think with every single kiss
that this is yet another thing to miss
And I used to long for someone to hold
AnAnd I used to look sad at this life of mine
And then just make-believe that I was fine
But for now I have settled down here with us
And I don't ever wanna go back to what I was
Oh, I used, to miss you
d always listened to what I was told
Oh, I used, to be wrong




Inga kommentarer: